الأحد، 11 أكتوبر 2015

عايز شاليه في الساحل الشمالي .. كلم سـوا


الساحل الشمالى;شاليه;سوا العقارية
سوا العقارية


عايز شاليه ؟  كلم "سوا العقارية".
 لو محتار بين أكتر من مشروع سياحي في الساحل الشمالي، الحل مع سوا العقارية، سوا هتساعدك تختار أفضل شاليه في الساحل الشمالي وبنفس المواصفات اللي بتدورعليها.

ليه سوا العقارية ؟؟


أولا : سوا العقارية فى كل مكان 


سوا العقارية موجودة في المناطق الرئيسية بالقاهرة  (مدينة نصر – مصر الجديدة – المهندسين ) ،علشان تقدر تروح في أي وقت وتعرف كل التفاصيل عن الشاليه اللي اخترته.



ثانيا : إوعى تتدبس :



سوا العقارية;شاليه;الساحل الشمالى
سوا العقارية
زي ما بتسمع كتير عن شركات عقارات وهمية غير موثق فيها ،طبيعي انك تكون قلقان بس في سوا العقارية بتقولك إطـــمن لأن ثقة العملاء هو إهتمامنا الأول ،نسعى دايما لإختيار مشروعات سياحية لها سابقة أعمال مضمونة.




ثالثا : من حقك تختار : 



من حقك تختار بين شاليهات متنوعة سواء كانت : 
شاليهات على البحر أوالبسين – بمساحات متنوعة وتصميمات مختلفة بالإضافة للدوبلكس والفيلات المستقلة.


سوا العقارية;شاليه;الساحل الشمالى
سوا العقارية

رابعا : سوا العقارية مستشارك العقاري :


 سوا العقارية فريق كامل من المبيعات مدرب على أعلى مستوى هيكون هو مستشارك العقاري وهيساعدك على إختيار الأفضل من حيث المناطق السياحية أو الشاليهات.

لو عايز شاليه #كلم_سوا وسيب الباقي علينا


للإستفسار كلمنا على 01288686774 



هناك تعليقان (2):

  1. محدش يتعامل معاهم الناس دى بتعشمك بالممشروع ويحصل مشكله ميكملووش وبعديها تحب تسترد فلوسك يقلولك لا ابعدوا عنهم اللهم قد بلغت اللهم فاشهد ومعايا اثباتات وده رقممى 01016628592 لو حد شاكك فى كلامى

    ردحذف
  2. محدش يتعامل معاهم الناس دى بتعشمك بالممشروع ويحصل مشكله ميكملووش وبعديها تحب تسترد فلوسك يقلولك لا ابعدوا عنهم اللهم قد بلغت اللهم فاشهد ومعايا اثباتات وده رقممى 01016628592 لو حد شاكك فى كلامى

    ردحذف